W programie SOOT w wersji 15 wprowadzono możliwość opracowania korekty do dokumentu podstawowego uwzględniając asortymentowo i kwotowo wystawione już wcześniej korekty do tego dokumentu. Firmy posiadające podpisaną umowę o opiekę autorką, oraz firmy które zakupiły program SOOT wersji 15 – otrzymują aktualizacje bez dodatkowych kosztów.

Informujemy, że program SOOT w wersji 15 umożliwia umieszczenie na zamówieniach do dostawców danych firmowych takich jak Sąd rejestrowy, numeru KRS oraz ewentualnie kapitał zakładowy. Przypominamy że w nagłówku dokumentów sprzedażowych możliwe jest określenie numeru GIOŚ który niektórzy sprzedawcy /towarów podlegających recyklingowi/ powinni umieszczać.

Zgodnie z wcześniejszymi informacjami od dnia 1 marca wchodzą do realizacji podwyższone cenniki w zakresie obsługi użytkowników starszych wersji programu. Informacja o zasadach dystrybucji programu wersji 15 dla użytkowników starszych wersji oraz o zasadach obsługi użytkowników starszych wersji programu umieszczona została w biuletynie nr 1 który rozsyłany był drogą elektroniczną. Prosimy o zapoznanie się z nim.

W zakresie programu Kadry-Płace informujemy, że program posiada nowe formularze druków PIT40 I PIT11. Firmy objęte opieką otrzymują program bez dodatkowych kosztów. Pozostałych, którzy jeszcze nie zakupili nowej wersji programu prosimy o kontakt telefoniczny do firmy KJM. Koszt zakupu nowej wersji programu wynosi 100 zł NETTO

Czy wiesz, że :

W programie wersji 15 rozbudowano możliwości określania indywidualnych upustów oraz marż na grupy asortymentowe dla kontrahentów. Np. dla każdej grupy asortymentowej niezależnie możliwe jest wybranie cennika (hurt, detal, półhurt) od którego liczony jest upust.

Dla dowolnej grupy zamiast ustawienia upustu można określić oczekiwaną marżę, w stosunku do ceny zakupu, jaką chcemy osiągnąć na tej grupie asortymentowej dla tego kontrahenta.

 

Internetowy Moduł Zamówień IMZ – wersja podstawowa

Informujemy, że umożliwiamy wykorzystanie internetu do składania zamówień przez odbiorców i ich obsługi.Zastosowanie:

Zadaniem systemu INTERNETOWEGO MODUŁU ZAMÓWIEŃ zwanego dalej IMZ, jest umożliwienie stałym klientom systemu SOOT składania zamówień przez Internet. Po przyznaniu przez administratora identyfikatorów oraz haseł, klienci uzyskują dostęp przez przeglądarkę internetową do IMZ znajdującego się na serwerach użytkownika SOOT. Każdy uprawniony przez administratora IMZ klient ma możliwość między innymi do sprawdzania dostępności produktów, zgłoszenia zamówienia na produkty, edycji swojego zamówienia itd. Program IMZ odczytuje dane z głównej bazy danych SOOT, a składane zamówienia zapisywane są jako pozycje w WZ do faktur zbiorczych lub do faktur w programie sprzedażowym SOOT. Ceny towarów pokazywane w IMZ odpowiadają cenom dla danego klienta w systemie SOOT po uwzględnieniu wszelkich warunków handlowych w tym promocji. Typ ceny jaki został dla danej pozycji użyty widoczny jest dla klienta przez IMZ.

Korzyści wynikające z korzystania z aplikacji internetowej:

  • prostota instalacji. U klientów użytkownika IMZ SOOT nie trzeba niczego instalować, ponieważ dostęp do programu IMZ odbywa się przez przeglądarkę internetową zaś użyte narzędzia umożliwiają użycie dowolnej przeglądarki internetowej bez żadnych dodatkowo instalowanych modułów
  • minimalne nakłady na administrowanie – po zainstalowaniu program IMZ nie wymaga żadnych dodatkowych codziennych działań ze strony administratora. Dopisanie klientów oraz określanie uprawnień są czynnościami bardzo prostymi możliwymi do wykonania przez wyszkolonego pracownika.
  • proste użytkowanie – maksymalnie uproszczone menu; z każdego ekranu można bezpośrednio przejść do dowolnego innego ekranu pokazanego w prostym menu nie zwierającym zagnieżdżeń.
  • indywidualna polityka cenowa – ceny i upusty są przejmowane z programu SOOT. W konsekwencji każdy produkt może mieć inne ceny dla różnych klientów. Klient widzi ceny bez upustów i/lub z upustami o ile są poustawiane w programie SOOT
  • dostęp dla Klientów do systemu rejestracji zamówień 24h/dobę z dowolnego miejsca na świecie
  • mniejsze obciążenie pracy działu handlowego, klient sam „tworzy” zawartość dokumentu

Zainteresowanych prosimy o kontakt z Działem Wdrożeń